Chyba zostałem oszukany!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jam80
    Classic
    • 2013
    • 5

    Chyba zostałem oszukany!

    hehehe. mam szczerze mówiąc negatywne opinie o nich tylko na podstawie zamówień części i rozmów z serwisem. nic więcej u nich nie robiłem, a mam najbliżej.
  • keciu
    Drive
    • 2011
    • 63
    • Octavia II (1Z3)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Chyba zostałem oszukany!

    Witam. Nie wiem czy dobrze trafiłem z tematem ale chodzi o wymianę rozrządu w auto serwisie w mojej miejscowości. A mianowicie pojechałem do auto serwisu w celu wymiany rozrządu no i innych przy okazji pierdół , po zakończonej robocie ,pani wypisała mi listę wykonanej pracy i wyliczyła mi kwotę ile mam zapłacić .Karteczkę przestawiam poniżej :

    No i wszystko w porządku by było ,ale dzisiaj napełniałem klimę i gościu mi mówi ,ze do wymiany jest napinacz który ma luz na tulejce i do tego wydaje dźwięk grzechotki ,wiec kurna dziwiło mnie to, gdyż byłem pewien ze taki został wymieniony w wyżej wymieniony serwisie .No i walę do gościa do serwisu i otwieram mu maskę pokazuje mu napinacz ze ma luz a on mi na to : CHŁOPIE JA CI TEGO NAPINACZA NIE WYMIENIAŁEM , on kosztuje 300 zł jak nie więcej a ten nadaje się jeszcze do dalszej jazdy - to są jego słowa .Wsiadłem do samochodu pojechałem do domu i zacząłem szukać wyżej pokazanego kwitka i oczom nie wierze pisze jak widać ,napinacz 150zł . Już nie zdążyłem jechać do serwisu zrobię to dopiero w poniedziałek ale zastanawiam co mogę zrobić aby odzyskać kasę lub aby zrobili mi to za frii ...Jeżeli się mylę i jest jeszcze jakiś inny napinacz to proszę o wyjaśnienie mi tego ...Jeżeli zostałem oszukany to gdzie mogę się udać .Dziękuje za pomoc ...

    Komentarz

    • rufus1777
      Rider
      • 2009
      • 639
      • Octavia III combi (5E5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM
      • DPCA 1.5 TSI 150 KM

      #3
      keciu Jeżeli się nie mylę przy rozrządzie to miałeś wymieniany napinacz paska rozrządu który kosztuje właśnie około 150 zeta, a ten co Ci gość od klimy pokazał to jest napinacz paska klinowego i on jest taki drogi właśnie około 250-300 zeta.
      Więc raczej gość Cię nie oszukał

      Jeżeli chcesz sobie porównać jak wygląda jeden i drugi to http://www.skodaczesci.pl/oferta/?sr..._szukaj=szukaj

      I zmień sobie oznaczenie silnika bo raczej BTB to w sharanie były montowane
      Był - Czarny rodzinny szkodnik by rufus1777 - 155,7 KM/346,6 Nm

      Jest - Octavia II 2.0 TDI by rufus1777

      Komentarz

      • sebu
        L&K
        • 2008
        • 1304
        • Octavia II (1Z3)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        Wymienili ci napinacz,ale paska rozrządu
        Załączone pliki
        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
        jak pomogłem to daj punkcik
        sprzęgło od G 60

        Komentarz

        • keciu
          Drive
          • 2011
          • 63
          • Octavia II (1Z3)
          • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          to wtedy się zgadza bo mnie właśnie gruchocze ten napinacz paska klinowego : i wszystko jasne : myślicie ze trzeba w trybie pilnym go wymienić i czy mogę kupić same tulejkę AMORTYZATORA aby go zregenerować reszta jest sprawna - w serwisie mówił mi ze nie jest to takie konieczne...Dziękuje wam za wyjaśnienie sprawy (bo bym się w poniedziałek ośmieszył) warto było zaczerpnąć opinii na forum..

          Komentarz

          • lukasz3112
            RS
            • 2008
            • 3607

            #6
            keciu, lepiej wymienić bo u mnie jak napinacz trekotał to rozwalił się szybko po tym alternator
            w moim ASZ pasek kosztował koło 60zł i napinacz żadne 300zł (no chyba, że nowy w ASO). poza aso za taki napinacz to koło 100zł.
            Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

            Komentarz

            • sebu
              L&K
              • 2008
              • 1304
              • Octavia II (1Z3)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Zamieszczone przez keciu
              Dziękuje wam za wyjaśnienie sprawy (bo bym się w poniedziałek ośmieszył) warto było zaczerpnąć opinii na forum..
              Niema za co,po to jest forum.
              Zamieszczone przez keciu
              czy mogę kupić same tulejkę AMORTYZATORA aby go zregenerować reszta jest sprawna
              Nie,nie kupisz tulejki,a amortyzator i tak masz na pewno do wymiany,bo pewnie sie wylał i dlatego grzechocze.Kup sobie kompletny napinacz koszt od 110zł.,a lepiej go wymienić,bo jak olej się wylał to słabo naciąga pasek.Ja mam takie zdanie.
              Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
              jak pomogłem to daj punkcik
              sprzęgło od G 60

              Komentarz

              • zgoda150
                Drive
                • 2008
                • 67

                #8
                jak można rozpoznac zużycie napinacza paska klinowego?

                Komentarz

                • sebu
                  L&K
                  • 2008
                  • 1304
                  • Octavia II (1Z3)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez zgoda150
                  jak można rozpoznac zużycie napinacza paska klinowego?
                  często po grzechotaniu,szumie z rolki i po mokrym amortyzatorku.
                  Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                  jak pomogłem to daj punkcik
                  sprzęgło od G 60

                  Komentarz

                  • adaś
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 876
                    • Volkswagen

                    #10
                    keciu,

                    Wymień ten napinacz i będziesz miał spokój, a nie zastanawiał się czy wytrzyma kolejne kilka tys km, czy nie.
                    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2009
                      • 10917
                      • Fiat

                      #11
                      dokładnie...ja miałem ostatnio taki napinacz wymieniany w superbie, myślałem ,że to wspomaganie pada, ale się ufff okazało , że to ten napinacz tak grzechocze, szczególnie przy skrętach. Koszt był 350 ziko u mnie z wymianą. Więc gostek Cię nie orąbał w warsztacie.

                      Komentarz

                      • Biszczu
                        RS
                        • 2011
                        • 5567

                        #12
                        Re: Chyba zostałem oszukany!

                        Zamieszczone przez keciu
                        zostałem oszukany to gdzie mogę się udać .Dziękuje za pomoc ...[/b]
                        Nie zostałeś oszukany, po tym co napisałeś został CI wymieniony napinacz paska rozrządu więc OK
                        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                        Komentarz

                        • shok
                          RS
                          • 2009
                          • 2070
                          • Octavia I (1U2)
                          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                          #13
                          keciu, podjedz do gościa i go przeproś za zamieszanie. W sumie to nic kosztować Cie nie będzie. A facet bynajmniej będzie miał lżej na duszy :szeroki_usmiech

                          Komentarz

                          • keciu
                            Drive
                            • 2011
                            • 63
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Shok już to zrobiłem jestem z nim umówiony na wymienienie napinacza ,więc jest ok Mam takie jeszcze pytanko czy zamiennik tego napinacza jest równie dobry jak oryginał , nie ukrywam ze w cena zamiennika jest dużo tańsza ...

                            Komentarz

                            • Doba
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 357
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              #15
                              Bierz zamiennik bo nie ma co tu zakładać oryginały. Niech tylko wymieni Ci cały, a nie np. sam amortyzator i rolkę.

                              Cena katalogowa całego napinacza to ok. 320 zł brutto Ruvilla lun Iny, cena sprzedaży powinna wynosić ok 260 zł
                              MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                              Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                              # # # # # # # # # # #

                              Moja O2
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                              Komentarz

                              • sebu
                                L&K
                                • 2008
                                • 1304
                                • Octavia II (1Z3)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez keciu
                                Mam takie jeszcze pytanko czy zamiennik tego napinacza jest równie dobry jak oryginał , nie ukrywam ze w cena zamiennika jest dużo tańsza ...
                                Różnie to bywa z jakością części,ja mam wymieniony na zamiennik jeżdżę od grudnia i jest ok
                                Powiem Ci tak,jak powiedział sprzedawca mojemu koledze w sklepie,gdy kupowaliśmy mechanizm wycieraczek do jego samochodu.

                                Na pytanie kolegi:Jak jest z jakością zamiennika
                                odp. sprzedawcy: "oryginały też się psują,a mniej boli jak spierdoli się część za 45zł. niż za 200zł."
                                Może to nie jest profesjonalna odpowiedź,ale taka jest prawda
                                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                jak pomogłem to daj punkcik
                                sprzęgło od G 60

                                Komentarz

                                • Biszczu
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 5567

                                  #17
                                  zapewne taki sam jak oryginał tyle, że tańszy :lol:
                                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                  Komentarz

                                  • scr008
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 191

                                    #18
                                    u mnie zamiennik pękł na 2 części po kilku dniach od wymiany.

                                    Swoją drogą to ten napinacz siada przez zużyte sprzęgiełko alternatora, więc jak tego nie zrobisz to nowy też szybko się roztelepie.
                                    Virus injected!

                                    Komentarz

                                    • sebu
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1304
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez scr008
                                      Swoją drogą to ten napinacz siada przez zużyte sprzęgiełko alternatora, więc jak tego nie zrobisz to nowy też szybko się roztelepie.
                                      Dokładnie tak jak napisał scr008,
                                      Zamieszczone przez scr008
                                      napinacz siada przez zużyte sprzęgiełko alternatora
                                      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                      jak pomogłem to daj punkcik
                                      sprzęgło od G 60

                                      Komentarz

                                      • keciu
                                        Drive
                                        • 2011
                                        • 63
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        Jestem już po wymianie napinacza paska klinowego ,koszt razem z wymianą 240zł .Sam napinacz kosztował 210zł firmy RUVILLE Germany ,to chyba oryginał bo taki sam wymieniony został ? . Stary napinacz wygląda na to żeby jeszcze pochodził ,wystarczyło zmienić amortyzator gdyż tylko tam (oczywiście z mojego punktu widzenia) był luz całkiem spory .Musze przyznać ze po wymianie napinacza odczuć całkiem inną prace silnika (jest cicho i bez grzechotki.) Wszystkim którzy pomogli mi bardzo dziękuje i zarazem pozdrawiam i życzę miłych wakacji bez deszczu...

                                        Komentarz

                                        • sebu
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1304
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez keciu
                                          Stary napinacz wygląda na to żeby jeszcze pochodził ,wystarczyło zmienić amortyzator
                                          Tak jak pisałem wyżej,że można wymienić amortyzator i tę rolkę i będzie śmigać,ale przynajmniej masz głowę spokojną,że jest nowy
                                          Zamieszczone przez keciu
                                          Wszystkim którzy pomogli mi bardzo dziękuje
                                          Niema za co,po to jest forum,żeby się pytać jeśli się czegoś niewie
                                          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                          jak pomogłem to daj punkcik
                                          sprzęgło od G 60

                                          Komentarz

                                          • elemenateur
                                            Elegance
                                            • 2007
                                            • 803

                                            #22
                                            Zamieszczone przez sebu
                                            scr008 napisał/a:
                                            Swoją drogą to ten napinacz siada przez zużyte sprzęgiełko alternatora, więc jak tego nie zrobisz to nowy też szybko się roztelepie.


                                            Dokładnie tak jak napisał scr008, scr008 napisał/a:
                                            napinacz siada przez zużyte sprzęgiełko alternatora
                                            to należałoby pogrubić wytłuścić dla potomnych najważniejsza uwaga w tym temacie obok tego że mechanika powinieneś dobrym piwkiem przeprosić

                                            Komentarz

                                            Pracuję...